0%
Obiskovalcev vašega spletnega mesta ne opravi prav nobene konverzije.
V letu 2006 je v povprečju 59,80 % spletnih kupcev zapustilo košarico, brez da bi zaključilo nakup. V 2019 je število naraslo na 69,57 %. Ob tem zavedanju je postalo ponovno trženje ali remarketing obvezen del marketinškega arsenala spletnih trgovcev in vseh ostalih, ki vam ni vseeno, da 96 % obiskovalcev vašega spletnega mesta ne opravi prav nobene konverzije.
Obiskovalcev vašega spletnega mesta ne opravi prav nobene konverzije.
S ponovnim nagovarjanjem obstoječih obiskovalcev vašega spletnega mesta ostajate dlje časa v zavesti vaših strank (TOP OF MIND) s čimer dosežemo dolgoročnejše učinke predhodnih promocijskih aktivnosti.
Remarketing je osredinjen na nagovarjanje preteklih obiskovalcev vašega spletnega mesta, zato je vložek v primerjavi z drugimi kanali relativno nizek.
Kako nagovoriti samo tiste, ki so zapustili košarico? Kaj pa obstoječe kupce? Z remarketingom povečamo izplen iz ostalih promocijskih aktivnosti, kar vodi v višji ROI.
Vaš specialist za digitalni marketing
Madžarska ulica 2, 1000 Ljubljana
Pridite na kavo00386 51 313 192
Pon- Pet 8.00h-18.00hTo spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot so prepoznavanje vas, ko se vrnete na naše spletno mesto, in pomoč naši skupini pri razumevanju, kateri odseki spletnega mesta se vam zdijo najbolj zanimivi in koristni. Preberite več!
Vedno je treba omogočiti strogo potreben piškotek, da bomo lahko shranili vaše nastavitve glede piškotkov.
Če onemogočite ta piškotek, vaših nastavitev ne bomo mogli shraniti. To pomeni, da boste morali vsakič, ko obiščete to spletno mesto, piškotke znova omogočiti ali onemogočiti.
Več informacij o piškotkih najdete tukaj.