GROWTHCOM-vaš novi partner

Remarketing oglaševanje

Obiskovalci zapustijo stran brez opravljene konverzije?

V letu 2006 je v povprečju 59,80 % spletnih kupcev zapustilo košarico, brez da bi zaključilo nakup. V 2019 je število naraslo na 69,57 %. Ob tem zavedanju je postalo ponovno trženje ali remarketing obvezen del marketinškega arsenala spletnih trgovcev in vseh ostalih, ki vam ni vseeno, da 96 % obiskovalcev vašega spletnega mesta ne opravi prav nobene konverzije.

0%

Obiskovalcev vašega spletnega mesta ne opravi prav nobene konverzije.

Remarketing poveča izkupiček iz vaših obstoječih obiskovalcev na spletnem mestu.

Utrjevanje prepoznavnosti blagovne znamke

S ponovnim nagovarjanjem obstoječih obiskovalcev vašega spletnega mesta ostajate dlje časa v zavesti vaših strank (TOP OF MIND) s čimer dosežemo dolgoročnejše učinke predhodnih promocijskih aktivnosti.

Relativno nizek vložek

Remarketing je osredinjen na nagovarjanje preteklih obiskovalcev vašega spletnega mesta, zato je vložek v primerjavi z drugimi kanali relativno nizek.

Povečajte izplen iz promocijskih aktivnosti

Kako nagovoriti samo tiste, ki so zapustili košarico? Kaj pa obstoječe kupce? Z remarketingom povečamo izplen iz ostalih promocijskih aktivnosti, kar vodi v višji ROI.

Zakaj Growthcom?

Hitri kontakt

Spoznajmo se

Vas zanima kako vam lahko pomagamo pri vašem spletnem nastopu?
Kar pogumno, obrnite se na nas preko spodnjega obrazca in nam dobro opišite kaj vas zanima!