0%
Obiskovalcev vašega spletnega mesta ne opravi prav nobene konverzije.
V letu 2006 je v povprečju 59,80 % spletnih kupcev zapustilo košarico, brez da bi zaključilo nakup. V 2023 je število naraslo na 70,19 %. Ob tem zavedanju je postalo ponovno trženje ali remarketing obvezen del marketinškega arsenala spletnih trgovcev in vseh ostalih, ki vam ni vseeno, da 96 % obiskovalcev vašega spletnega mesta ne opravi prav nobene konverzije.
Obiskovalcev vašega spletnega mesta ne opravi prav nobene konverzije.
S ponovnim nagovarjanjem obstoječih obiskovalcev vašega spletnega mesta ostajate dlje časa v zavesti vaših strank (TOP OF MIND) s čimer dosežemo dolgoročnejše učinke predhodnih promocijskih aktivnosti.
Remarketing je osredinjen na nagovarjanje preteklih obiskovalcev vašega spletnega mesta, zato je vložek v primerjavi z drugimi kanali relativno nizek.
Kako nagovoriti samo tiste, ki so zapustili košarico? Kaj pa obstoječe kupce? Z remarketingom povečamo izplen iz ostalih promocijskih aktivnosti, kar vodi v višji ROI.
Vaš specialist za digitalni marketing
Madžarska ulica 2, 1000 Ljubljana
Pridite na kavo00386 51 313 192
Pon- Pet 8.00h-18.00h