Nakupna pot sodobnega kupca je sestavljena iz številnih mikro trenutkov kot so npr. ogledi videoposnetkov, prenos kataloga ali cenika, branje bloga, prijava na e-novice, oddaja povpraševanja in podobno. Vsak mikro trenutek bolj ali manj izraža zanimanje in nakupno namero po vaših produktih. Najbrž se sprašujete kako vse to meriti in zakaj to sploh početi, v kolikor je na koncu pomemben samo rezultat v obliki prodaje?
V Growthcom se lotevamo spletnega oglaševanja na celovit in sistematičen način na osnovi realnih podatkov, ki nam služijo pri pripravi predlogov, izboljšavi spletnih kampanj ter svetovanju pri dopolnitvah vašega spletnega mesta, da bodo rezultati iz dneva v dan še boljši. Vi pa boste opremljeni z uporabnimi informacijami s pomočjo katerih bo sprejemanje vsakodnevnih poslovnih odločitev in razumevanje kupčevih potreb ter njihovega obnašanja veliko lažje.
Vaš specialist za digitalni marketing
Madžarska ulica 2, 1000 Ljubljana
Pridite na kavo00386 51 313 192
Pon- Pet 8.00h-18.00h