GROWTHCOM-vaš novi partner

Vsebinski marketing

Vsebina je kraljica, kako jo promovirati?

Vsebinski marketing je postal zelo pomembno orodje za vsako podjetje, ki želi:

Google trends: Iskanja cel svet po content marketing od januar 2004-marec 2023

Google trends: iskanja cel svet po Content marketing od jan 2004-mar 2023.

0

 PRESENETLJIVIH DEJSTEV O VSEBINSKEM MARKETINGU

0%

 kupcev je kupilo od DRUGE znamke ali podjetja kot so sprva nameravali zgolj zaradi bolj uporabnih informacij, ki so jih dobili od konkurenta.

0%

 globalnega marketinškega budgeta bo po izjavah direktorjev marketinga po celem svetu namenjenih v vsebinski marketing.

E-mail marketing dosega v povprečju 2-krat višjo konverzijsko stopnjo (5,86% v 2019*) napram organskemu in direktnemu obisku.

Daljši blog zapisi (več kot 1.000 znakov) ustvarijo tudi za 9x več novih kontaktov (leadov) kot krajši (do 500 znakov).

0%

marketingarjev, ki deluje v B2B segmentu je izjavilo, da je bloganje njihov glaven način podajanja vsebine (Social Marketing Industry Report, 2017).

0%

podpornikov blagovnih znamk najbolj obožuje video vsebine.

Z dobro vsebino povečamo lojalnost obstoječih kupcev za 32%.

Vključevanje video vsebin v e-maile poveča število klikov
tudi do 300 %.

0%

marketingarjev je izjavilo, da jim največ preglavic povzroča konstantno ustvarjanje vsebin z visoko vpletenostjo (engagementom).

0%

 kupcev si ogleda 3-5 vsebin preden stopi v stik s prodajalcem. (Demand Gen Report, 2016).

V Growthcom dobite

Hitri kontakt

Spoznajmo se

Vas zanima kako vam lahko pomagamo pri vašem spletnem nastopu?
Kar pogumno, obrnite se na nas preko spodnjega obrazca in nam dobro opišite kaj vas zanima!