0%
V raziskavi med 20.000 sodelujočimi v starosti 18-64 let je 90 % izjavilo, da so odkrili nov produkt ali blagovno znamko prav na YouTube.
YouTube ima več kot 2,3 milijarde unikatnih uporabnikov na mesec, kar ga uvršča kot drugi najbolj uporabljan iskalnik in tretjo najbolj obiskano spletno mesto na svetu. YouTube oglaševanje predstavlja odlično rešitev, ko želimo vzbuditi zanimanje, graditi prepoznavnost in olajšati nakupno odločitev – vse to so predpogoji za prodajo.
Velika prednost YouTube-a je zelo velika priljubljenost med mladimi, hkrati pa si ogleduje do-it-yourself, how-to in druge kategorije tudi vedno večji del starejše populacije.
Na YouTube ste lahko izpostavljeni na vrhu rezultatov iskanja kot sponzoriran oglas, vaš video si lahko uporabniki YouTube ogledajo pred predvajanjem željenih videov (pre-roll) oz. z bumper 6 s nepreskočljivimi oglasi, da omenimo samo najbolj aktualne.
Preskočljivi oglasi so najbolj popularni in omogočajo plačilo na ogled vsaj 30 s ali celotnega video oglasa krajšega od 30 s. To dela YouTube izjemno ugoden promocijski kanal, še posebej v kolikor ga primerjamo z vložki v TV kampanjo.
V raziskavi med 20.000 sodelujočimi v starosti 18-64 let je 90 % izjavilo, da so odkrili nov produkt ali blagovno znamko prav na YouTube.
YouTube oglaševanje je zelo primerno tudi za podjetja z nižjimi razpoložljivimi budgeti za marketing, saj se plačuje na ogledan video znatno manj kot bi nas stala TV kampanja s podobnim dosegom. Prikazovanje video oglasov pred točno določenimi videoposnetki pa še dodatno povečuje učinkovitost.
Gledalci so 2-krat bolj pozorni na YouTube oglase kot na le-te na družbenih medijih. Hkrati je moderno občinstvo 3x bolj dovzetno za spletne video oglase kot TV oglase. 95 % videov je ogledanih z vključenim zvokom!
Vaš specialist za digitalni marketing
Madžarska ulica 2, 1000 Ljubljana
Pridite na kavo00386 51 313 192
Pon- Pet 8.00h-18.00h