Z LinkedIn oglaševanjem dosežite B2B publiko
B2B publika v povprečju pregleda 4,5 vsebin preden kontaktira potencialnega partnerja. V svetu, kjer se vsi borimo za pozornost naših strank je postal LinkedIn eden izmed najbolj priljubljenih kanalov za izpostavitev pred B2B publiko.
Največje poslovno družbeno omrežje
Globalno ima svoj profil na LinkedIn preko 1 milijarda ljudi, od tega jih je kar 65 mio odločevalcev in 17 mio mnenjskih voditeljev. V Sloveniji pa je na LinkedIn 400.000 oziroma skoraj polovica delovno aktivnega prebivalstva. Prednost tega največjega poslovnega družbenega omrežja je v miselnosti publike, ki je na LinkedIn, ko razmišlja o službi, karieri, mreženju in trženju.
LinkedIn je najbolj učinkovit pri pridobivanju povpraševanj
Po podatkih HubSpot je LinkedIn skoraj 3-krat bolj učinkovit spletni kanal pri pridobivanju povpraševanj v B2B segmentu v primerjavi z Facebook-om in X (ex Twitter-jem). Za razliko od kakšnih drugih spletnih kanalov se za potrebe oglaševanja uporabljajo podatki, ki jih uporabniki sami vnesejo (angl. first-party data).
LinkedIn ponuja izbiro posebej prilagojenega cilja za zbiranje povpraševanj (Lead generation). V sklopu teh kampanj se generira poseben obrazec za oddajo povpraševanja, ki ga stranke izpolnijo brez da bi zapustile platformo. Večina osnovnih polj je predizpolnjenih na podlagi podatkov iz njihovih LinkedIn profilov.
Kako se lotiti LinkedIn oglaševanja?
Preden se lotite oglaševanja na LinkedIn poskrbite, da bo vaša LinkedIn stran v celoti izpolnjena (logo, opis, panoga, itd.). LinkedIn strani, ki imajo izpolnjene vse rubrike dosegajo tudi do 30 % več ogledov na teden v primerjavi z LinkedIn stranmi, ki vsebujejo nepopolne informacije.
Delajte ves čas na povečanju števila sledilcev: podjetja, ki dosežejo 150+ sledilcev imajo možnosti za eksponentno rast števila sledilcev in posledično posla. Povečajte si možnosti za uspeh z vključevanjem zaposlenih (komentiranje, delitve) ter jih prosite, da svoje profile v razdelku Izkušnje posodobijo s vašim LinkedIn profilom podjetja. Kakšno mnenje bodo imeli vaši (nekdanji) zaposleni o vas (empolyers branding) ima močan vpliv tudi na vaše bodoče poslovne partnerje, ki raje sodelujejo z uglednimi delodajalci.
Nato opredelite vašega popolnega kupca (buyer persono) in testirajte različne prijeme. Uporabite LinkedIn analitiko in druge analitične podatke (Google analytics) za presojanje katere vsebine promovirati.
Pri zagonu LinkedIn oglaševanja bodite posebej pozorni pri izbiri cilja. Le-ta bo v marsičem vplival na to komu bo algoritem prikazoval oglase in tudi kakšne oglasne formate boste imeli na voljo. Cilji so razdeljeni glede na fazo v prodajnem lijaku, od tistih bolj na začetku (Awareness), pa do tistih, kjer je cilj konkretna konverzija. Eden izmed najbolj univerzalnih in pogosto uporabljenih je cilj Obiski spletne strani (Website visits), ki nagovarja občinstvo v fazi Primerjanja.
Naslednja najbolj močna prednost LinkedIn-a pa so možnosti ciljanja. Ena izmed najbolj priljubljenih je ciljanje po nazivih delovnih mest (Job title), ciljamo pa lahko tudi po industrijah, velikosti podjetij, senioritetah, veščinah in tako naprej.
S kombinacijo organskih in plačljivih vsebin povečamo možnost za konverzijo za 61 % ter znižamo ceno na konverzijo za 12 % v primerjavi z oglaševalci, ki vlagajo samo v oglaševanje brez organskih objav.
Kombinacija kampanj osredotočenih na prepoznavnost (angl. awareness) in konverzije rezultira v do 6-krat višji konverzijski stopnji v primerjavi z izvedbo zgolj ene od teh dveh.
Oglasi z eno sliko (single image) so najbolj enostaven format tudi za začetnike, ki hkrati prinašajo povečini dobre rezultate. Uporabljajte svetle, originalne slike z ljudmi in prepoznavnimi logotipi.
Spodbujajte komentarje ter odgovarjajte nanje. Komentar na objavo/oglas občutno poveča možnosti prikaza naslednje objave istega avtorja in je veliko močnejši od všečkanja in delitve vsebine.
Slabosti LinkedIn oglaševanja
LinkedIn oglaševanje velja za najdražji spletni kanal, cena na klik se giblje nekje med 2-8 € klik, saj nagovarjamo premium ciljno publiko, ki ima približno 2-krat večjo kupno moč od tiste, ki je na Facebook-u. V Sloveniji je potrebno pripraviti vsaj tekste nad sliko v angleščini, saj ima LinkedIn pravilo, da mora biti oglas v istem jeziku kot je pristajalna stran, slovenščina pa zaenkrat še ni podprta.
LinkedIn oglaševanje je odličen kanal za nagovarjanje B2B publike, ki jo je težje nagovarjati na ostalih kanalih širokega dosega kot so Meta, Google ali pa TikTok.
Za nasvet smo za vas vedno na voljo na [email protected] ali po telefonu na 051 313 192.