YouTube oglaševanje za večje zanimanje po vaših produktih
Ste vedeli, da preko 50 % potrošnikov pravi, da jim je spletni video pomagal pri nakupu določenega izdelka ali znamke? Se zavedate, da na YouTube dosežemo več ljudi v starostni skupini 18-49 let kot na televiziji? Poznate podatek, da je več kot 40 % kupcev kupilo produkt, ki so ga videli na Youtube? Vsa ta dejstva delajo to najbolj obiskano spletno mesto z videoposnetki in drugi najbolj uporabljan spletni iskalnik takoj za Googlom zelo privlačen kanal za oglaševanje.
Kako zmagati z YouTube oglaševanjem?
Na YouTube več kot 95 % videoposnetkov ogledanih z zvokom in to je vaše močno orožje pri zagotavljanju večje zapomljivosti (Ad recall) in ohranjanju občinstva. Uporabite energično muziko in zvočne efekte, ki poudarijo ključne točke videu. Drugi pomemben podatek pa je, da je vsaj 50 % prodajnega uspeha vašega Youtube oglasa odvisna od kreative.
Načinov kako izdelati vrhunski YouTube oglas je več, vsem pa je skupno, da vsebujejo dobro vabo že v prvih treh sekundah. To naredimo v obliki izjave ali vprašanja. Vaba mora biti kratka, učinkovita in dramatična, ter nikakor ne sme ostati brez odgovora. Anekdote in izkušnje so zato odlične za pritegnitev začetne pozornosti.
Drugo pravilo, ki se ga je dobro držati pri YouTube oglaševanju je, da se vaša blagovna znamka omeni v prvih petih sekundah s čimer poskrbimo, da si vas občinstvo zapomni še preden imajo možnost oglas preskočiti.
Tretji nasvet, ki vam bi ga dali pa je, da naj bo video ustvarjen za manjše ekrane, saj je glavnina Youtube oglasov ogledanih ravno na mobilnih telefonih. Kadre posnemite od blizu, uporabite veliko besedilo ter svetle fotografije, da boste izstopali.
Različne vrste kampanj za vsako fazo nakupnega procesa
YouTube oglaševanje ponuja številne vrste kampanj, najbolj zanimive pa so:
- Video reach campaigns: optimizirane so za prikazovanje oglasov čim večjemu številu unikatnih potencialnih kupcev. Izbirate lahko med preskočljivimi oglasi, nepreskočljivimi 15s oglasi, 6s bumper oglasi, oglasi v viru (in-feed) ter oglasi v kratkih videoposnetkih (shorts).
- Video video views campaigns: oglasi so optimizirani za oglede in dejavnost uporabnikov, za katere je večja verjetnost, da bodo upoštevali vaše izdelke ali blagovno znamko. Plačate samo, ko si nekdo ogleda vaš oglas (CPV model). Vaši oglasi se lahko prikazujejo kot preskočljivi oglasi v okviru videoposnetka, oglasi v viru in oglasi v kratkih videoposnetkih. V povprečju dosegajo video views campaigns tudi do 40 % več ogledov in 30 % nižjo ceno na ogled kot preskočljivi oglasi.
- Video action campaigns: vsaj 10s preskočljivi oglasi in oglasi v viru osredotočeni na zagotavljanje največjega možnega izplena v obliki konverzij. Oglasi se prikazujejo tudi straneh videpoartnerjev v sklopu Google prikaznega omrežja in te možnosti ni možno direktno izklopiti.
Kombinacija z zakupom ključnih besed je tista prava
YouTube oglaševanje je dobra dopolnitev kampanj zakupa ključnih besed, saj lahko YouTube oglase prikazujemo občinstvu, ki je prej iskalo na Googlu. Pri merjenju učinkov YouTube oglaševanja je potrebno vzeti v ozir, da je občinstvo manj nagnjeno k takojšnjemu klikanju, temveč si vzamejo čas kasneje, ko gredo na iskalnik Google. Tako se učinki YouTube oglaševanja kažejo tudi v večjem številu konverzij po vaših brandiranih besedah (direktni obisk).
Z YouTube oglaševanjem podjetja pridobijo nov kanal s katerim lahko predstavijo nov produkt, povečajo zanimanje ter olajšajo nakupno odločitev. Primerno je tako za podjetja z manjšimi proračuni kot tudi prepoznavnejše znamke, ki želijo povečati doseg. Pomembno je, da se YouTube oglaševanja lotevamo premišljeno in si postavimo realne cilje, ki so dosegljivi.