Google uvaja revolucionarne novosti
Google je s 5 milijardami aktivnih uporabnikov največji spletni iskalnik na svetu. S svojo prisotnostjo in uporabno funkcionalnostjo njihove rešitve pomembno vplivajo na vsakdanje življenje tako sodobne družbe, kot na delovanje celotnega gospodarstva in podjetništva.
Poznavanje najnovejših funkcij in rešitev, ki jih uvaja Google v svoje sisteme, je torej za učinkovit in suveren nastop na trgu za vsa podjetja izjemno pomemben in zelo zaželjen. Z njimi lahko ustvarimo konkurenčno prednost ter povečamo učinkovitost svojega marketinškega spleta in prodajnega izplena.
Da pa lahko lažje sledimo njihovim novostim, pa Google svoje največje spremembe vsako leto predstavi na zanimivem, uporabnem in odmevnem dogodku z naslovom Google I/O. V približno 2 urnem dogajanju (ter drugimi podpornimi dogodki) lahko v živo spremljamo podrobno predstavitev novosti, sprememb in novih funkcij, ter dobivamo direktne informacije o njihovih integracijah.
Letošnja izvedba Google I/O pa je zaradi vpeljave umetne inteligence v Googlove sisteme še posebej vznemirljiva in zanimiva. Z njimi namreč odpirajo nove razsežnosti digitalnega nastopa, nove možnosti iskanja in interakcije z uporabniki, ter odkrivajo nove potenciale, kateri so trenutno še skriti ali zakriti tudi najzahtevnejšim uporabnikom.
Zato smo se odločili, da na kratko pogledamo v prihodnost in povzamemo, kaj vse lahko pričakujemo ob uvedbi teh novih sprememb.
Generativna umetna inteligenca nadgrajena v Googlovem iskalniku
Iskanje na spletu se bo kmalu popolnoma spremenilo in bistveno izboljšalo. Prihaja namreč nova funkcija, ki bo uporabnikom s pomočjo umetne inteligence na začetku iskalnega niza samodejno ustvarila avtomatično generiran povzetek s ključnimi informacijami in viri za željen iskalni poizvedek. Klasično iskanje z novostjo seveda ostaja nespremenjeno, bo pa bistveno izboljšana učinkovitost iskanja, hkrati bodo imele kakovostne vsebine na spletu še večji vpliv.
Novo interaktivno oziroma pogovorno iskanje
V uporabniški vmesnik Googlovega iskalnika bo kmalu dodan tudi nov zavihek, ki bo uporabnikom omogočil neposreden in bolj “človeški” pogovor z umetno inteligenco. Tako kot Googlov največji tekmec Chat GPT, bo tudi Google omogočal podobno storitev, kjer bo uporabnik lahko umetni inteligenci postavljal vprašanja, ter prejemal konkretne rešitve na zastavljene probleme. Nova funkcija bo uporabnikom omogočila dodaten, bolj oseben in intuitiven način iskanja, ter dodatno možnost uporabe, ki bo svoj potencial razkrila šele v bližnji prihodnosti.
Umetna inteligenca za boljšo nakupovalno izkušnjo
Generativna umetna inteligenca bo s posodobitvijo kmalu olajšala tudi način nakupovanja. Ko bodo uporabniki preko iskalnika iskali specifičen izdelek ali storitev, bo umetna inteligenca generirala povzetke ključnih dejavnikov, kot so ocene, cene in slike izdelkov. Funkcija bo temeljila na Googlovem nakupovalnem grafu, ki vključuje več kot 35 milijard izdelkov. Zato bo nova rešitev uporabnikom omogočila nov način iskanja najboljše rešitve za njihove potrebe in zahteve, ter še bolj poudarila pomen kakovostne storitev v prodajnem procesu.
Personalizirana vsebina za bolj personalizirano izkušnjo
Google uvaja tudi novo funkcijo na področju pridobivanja novic in informacij. Uporabnikom bo kmalu znotraj iskalnika in posebne aplikacije omogočena še bolj prilagojena izkušnja, ki bo z umetno inteligenco na podlagi izbranih interesov in tem uporabnikom posredovala relevantne informacije v obliki novic, člankov, videoposnetkov in drugih obvestil.
Vse nove funkcije v iskalniku Google prinašajo povsem nove načine uporabe spletnega iskalnika in odpirajo vrata revoluciji v razvoju, interakciji ter načinih iskanja informacij na spletu. Z uvajanjem vseh novih sprememb se ne bodo spremenile samo navade uporabnikov, ampak tudi načini interakcije z njimi. Zato bo konstanten razvoj digitalnega pristopa zdaj pomembnejši kot kadar koli prej.
V kolikor potrebujete nasvet za učinkovit nastop na trgu, kliknite tukaj in si rezervirajte brezplačni posvet s strokovnjaki na področju digitalnega marketinga v Sloveniji.