Že uporabljate Meta ads za povečanje prodaje?
Tokrat se bomo podrobneje posvetili Meta ads, kot se od oktobra 2021 imenuje platforma za Instagram in Facebook oglaševanje. Svoj profil na vsaj enem družbenem omrežju ima v Sloveniji 1,25 milijona oziroma 82 % ljudi v starosti od 18-74 let po podatkih podjetja Valicon. Izmed vseh družbenih omrežij pa je še vedno največ uporabnikov prisotnih na Facebooku, kjer ima svoj profil preko 900.000 slovencev. V kolikor k temu dodamo še Instagram, kjer ima svoj profil 620.000 ljudi v Sloveniji, lahko hitro vidimo izredno velik potencial Meta oglaševanja za skoraj vsako podjetje, ki želi priti do novih kupcev s pomočjo spletnega oglaševanja.
Za koga je Instagram in Facebook oglaševanje primerno?
Po podatkih Demands Age aktivno izvaja oglaševanje na Facebooku preko 10 mio podjetij. Ne glede na to ali se ukvarjate s prodajo modnih izdelkov, ekološke hrane ali energetskih rešitev na področju obnovljivih virov energije, boste na Facebooku/Instagramu našli vaše občinstvo. Po naših izkušnjah najbolje oglaševanje spletne prodaje izdelkov do vrednosti 50 €, čeprav ni absolutnega pravila. Hkrati pa lahko pridobite zajetno število povpraševanj po produktih, kjer spletni nakup ni smiseln oz. možen.
Kako se lotiti Meta oglaševanja?
Za zagon Meta oglaševanja potrebujete oglaševalski račun, Facebook in/ali Instagram stran in materiale, ki jih boste uporabili v vaših kampanjah. Priporočamo, da pred začetkom pripravite vsaj nekaj objav na vaši Facebook/Instagram strani s koristnimi vsebinami za vaše občinstvo ter povabite prijatelje k všečkanju strani v kolikor gre za nov projekt. Določite si merljive cilje, ki so ambiciozni in hkrati realni.
Na podlagi vaših ciljev boste lažje določili cilj kampanje, ki Meti pove, kaj dejansko želite doseči in je to najpomembnejša nastavitev v vsaki kampanji. Izbirate lahko med cilji glede na faze nakupnega lijaka. Cilj Prepoznavnost je na primer bolj usmerjen v branding s katerim boste predvsem maksimizirali doseg, izbira cilja Prodaja pa vam na drugi strani omogoči prikazovanje oglasov osebam za katere je večja možnost, da bodo vaš izdelek tudi kupile. Pred zagonom cilja Prodaja potrebujete na stran naložiti Meta pixel, svetujemo tudi ureditev conversion API za natančnejše sledenje konverzijam.
Naslednji korak je določitev ciljanj. Na izbiro imate številne možnosti nagovarjanja ciljne publike, in sicer po:
- demografiji,
- lokaciji,
- interesih,
- občinstvih po meri kot so obstoječi kupci ali njim podobni (lookalike) in
- izvedba retargetinga obstoječih obiskovalcev vaše spletne strani in podobno.
Pri tem velja še vedno opozoriti, da ne ciljate preozko in s tem algoritmu zmanjšate razpoložljiv bazen potencialnih kupcev, saj na podlagi številnih podatkov in signalov le-ta hitro ugotovi komu pogosteje prikazovati oglase.
Izmed vseh elementov oglasa so najpomembnejše kreative
Izmed vseh elementov samega oglasa so najpomembnejše kreative, ki so lahko slikovne ali video. Najboljša praksa je testiranje več različnih verzij, kjer ima oglaševalski sistem na izbiro tako slikovne kot video oglase in se možnost, da se eni osebi prikaže več različnih verzij s tem poveča (angl. rich media content). Ravno na tem področju vidimo največ izzivov pri oglaševalcih, saj velja pogosto zmotno prepričanje, da je nujno potrebna draga oprema za pripravo kvalitetnih predvsem video vsebin. Vendar je možno marsikaj pripraviti že z uporabo mobilnega telefona.
Pri pripravi materialov naj pride do izraza kreativnost, tako vas kot oglaševalca kot morebiti oglaševalske agencije v kolikor jo imate. Najbolj bodite pozorni na izgled oglasov na mobilnih napravah, kjer je zelo popularen vertikalen format. Pri ustvarjanju oglasov velja upoštevati, da ima Meta eno najstrožjih oglaševalskih politik, njihovo neupoštevanje vas lahko stane tudi oglaševalskega računa, česar si seveda ne želite.
Meta oglaševanje ponuja številne oglasne formate, od single-image oglasov pa do carousel (vrtiljaka), kjer vam svetujemo njihovo testiranje ter se nato na podlagi rezultatov odločite katere (pogosteje) uporabljati.
Ključna dodana vrednost družbenih omrežij je možnost interakcije
Oglaševanje na Facebooku in Instagramu vam omogoča vzpostavitev dvosmerne komunikacije z vašo ciljno publiko, zato izkoristite priložnost in jih povprašajte za mnenje in pridobite tudi kakšno izjavo zadovoljne stranke, ki jo lahko kasneje uporabite za oglaševanje. Obenem lahko na podlagi prejetih komentarjev izboljšujete vaše oglase.
Iskalni marketing in drugi kanali za maksimalen izplen iz aktivnosti
Za dolgoročno uspešen spletni nastop je potrebno aktivnosti razširiti tudi na druga področja, kjer je najpomembnejši iskalni marketing. Ključno je, da vas potencialni kupci najdejo tudi ko iščejo na Googlu s čimer povečate tudi izplen iz Meta oglaševanja.
Torej, kaj še čakate, zavihajte rokave in začnite oglaševati na platformi Meta!