Novi Google search oglasi

Novosti pri prikazovanju Google ads search oglasov (2022)

Oglašujete na iskalniku Google? Potem vam bo vsekakor zanimiva novost, ki jo je Google predstavil na Search On dogodku. Google search oglasi bodo namesto oznake “Ad” imeli dodan element “Sponsored”, poleg tega pa še bosta na vrhu oglasa izpostavljena ime podjetja in vaš logotip. 🔝

Večja transparentnost in razlika napram konkurenci in organskim rezultatom

S to spremembo bodo oglasi bolj opazni kot dosedaj tudi napram organskim rezultatom, hkrati boste lahko že na iskalniku Google gradili na prepoznavnosti znamke. Ko pa bo konkurenca zakupovala vaše besede, bo bolj očitna razlika med ponudniki.

Novi Google ads search oglasi

Spremembo bo Google avtomatsko najprej uveljavil pri prikazovanju oglasov na mobilnih napravah, kasneje pa tudi na ostalih napravah. Najprej bodo prišli na vrsto uveljavljeni oglaševalci, ki izpolnjujejo naslednje pogoje:

  • Google ads oglaševalski račun je odprt več kot 90 dni.
  • Google ads oglaševalski račun ne krši pogosto pravilnikov oglaševanja.
  • Kampanje v računu so aktivne.
  • Imate aktivne besedilne oglase in je zabeležena poraba v search kampanjah v zadnjih 28 dneh.
  • Oglaševalski račun ne promovira občutljivih vsebin kot so namigovanje na spolnost, igre na srečo, skrb za zdravje, itd..
  • Oglaševalski račun je uspešno prestal Googlovo preverjanje oglaševalca.

Oglaševalci, ki so vlagali v prepoznavnost bodo pridobili največ

Menimo, da je to odlična novica za vse oglaševalce in kaže na usmerjenost Googla k večjemu poudarku na vizualnih elementih in transparentnosti. Hkrati bo sedaj toliko bolj pomembno ali imate izdelano celostno grafično podobo podjetja (CGP), koliko ste vlagali v prepoznavnost in kakšne asociacije vzbuja v očeh iskalcev ime vašega podjetja oziroma blagovne znamke.

Spletno oglaševanje doživlja velike spremembe zaradi vedno večjega poudarka na zasebnosti uporabnikov s čimer postaja za podjetja (ponovno) aktualno hkratno izvajanje branding kampanj poleg obstoječih kampanj osredotočenih na doseganje konkretnih rezultatov (performance marketing).

Več si lahko preberete na tej povezavi https://support.google.com/google-ads/answer/12834372?hl=en

Preverite kako lahko povečate obisk in prodajo z zakupom ključnih besed na Googlu tukaj.