Microsoft oglaševanje se širi v 29 držav, tudi v Slovenijo!
Microsoft oglaševanje je februarja 2022 doseglo nov mejnik, saj se širi na kar 29 trgov v Evropi in Afriki. Microsoft ads, ki združuje oglaševanje na iskalnikih Bing, Yahoo in AOL ter partnerskih straneh (npr. MSN), je drugi največji ponudnik oglaševanja na iskalnikih. S to novostjo se odpirajo nove priložnosti za oglaševalce, ki so aktivni na področju Vzhodne Evrope.
Z Microsoft oglaševanjem do 41 milijonov novih potencialnih kupcev
Oglaševalci usmerjeni predvsem na tuje trge bodo lahko z Microsoft oglaševanjem dosegli 41 milijonov novih potencialnih kupcev predvsem preko iskalnika Bing. Skupaj le-ti ustvarijo 400 milijonov iskanj na mesec samo z uporabo Microsoft in njegovih partnerskih strani. V Sloveniji dosega iskalnik Bing le okoli 3 % tržni delež, vendar vidimo v tej spremembi dodaten potencial, saj smo že do sedaj zaznavali prodajo pri različnih naročnikih tudi iz tega kanala.
Microsoft je že v novembru 2021 povečal doseg na 18 novih trgov in napoveduje dodatno širjenje tekom leta 2022 na trge Latinske Amerike, Azije, Afrike in Bližnjega vzhoda.
Bing dosega 7 % globalni tržni delež
V letu 2021 je iskalnik Bing dosegal nekaj več kot 7 % globalni tržni delež, Yahoo pa 2,77 %. Na področju iskalnikov je Google še vedno tržni vodja z 86,19 % tržnim deležem. Pri tem velja poudariti, da se popularnost iskalnikov lahko močno razlikuje po državah, saj je Bing bolj popularen v Združenem kraljestvu, kjer ima 9,61 % tržni delež. V Rusiji več kot 59 % iskalcev uporablja Yandex, na Kitajskem pa uporablja Baidu 86 % spletnih uporabnikov.
Kakšne so specifike oglaševanja na Bing?
Oglaševanje na iskalniku Bing je zelo podobno Google oglaševanju. Z izpostavitvijo na iskalniku Bing dosežemo 66 milijonov ljudi, ki jih ni na Googlu. 60 % uporabnikov iskalnika Bing je mlajših od 35 let, od tega jih ima 1/3 nadpovprečne dohodke. Za Bing oglaševanje zadostuje običajno že 20-35 % zakupnega budgeta, ki ga imamo na Googlu.
Iskalni marketing doživlja tudi v letu 2022 velike spremembe skupaj z razvojem spremenjenega obnašanja spletnih uporabnikov. Predvsem za podjetja usmerjena na tuje trge se splača izkoristiti potencial, ki ga ponuja Microsoft oglaševanje s čimer celoviteje zajamemo nakupno pot slehernega potencialnega kupca in smo v njegovih očeh del ponudbe.
Ste pripravljeni posneti smetano z Microsoft oglaševanjem?