Google oglaševanje

Na iskalniku Google je vsako sekundo opravljenih preko 40.000 iskalnih poizvedb, kar pomeni izredno velik potencial za podjetja, ki ponujajo rešitve za probleme iskalcev in želijo biti s svojo ponudbo na dosegu enega klika. Google oglaševanje je v zadnjih nekaj letih doživelo veliko preobrazbo. V nadaljevanju si lahko preberete kako lahko uporabite Google kot oglaševalski kanal za pridobivanje novih potencialnih kupcev.

Iskalni marketing na Googlu

Zakup ključnih besed na Googlu je za marsikatero podjetje najbolj prodajni spletni kanal, saj lahko oglase prikazujemo zgolj tistim, ki aktivno iščejo po ključnih besedah, ki so za nas zanimive. Naš oglas se pojavi na vrhu iskalnih rezultatov nad t.i. organskimi zadetki.  

Prednost zakupa ključnih besed na Googlu je že vnaprej izražena nakupna namera, kar je ključna razlika napram recimo Facebook oglaševanju. Skoraj da ni drugega orodja, kjer bi lahko plačevali po učinku, torej le za iskalce, ki so naš oglas videli in tudi kliknili na njega ter bili preusmerjeni na našo stran. To pomeni dotok novih relevantnih potencialnih kupcev na naše spletno mesto, kar je osnoven predpogoj za prodajo.

Zakup ključnih besed na Googlu je eden izmed najbolj prodajnih kanalov na spletu.

S premišljeno taktiko zakupovanja, relevantnimi oglasi in rednim sprotnim optimiziranjem kampanj lahko dosežemo, da plačujemo bistveno manj za zakup ključnih besed, kot za te iste besede plačuje konkurenca in imamo bistveno boljši izplen za vsak vložen Evro. To je pa že konkretna konkurenčna prednost. 

Ali je Google oglaševanje samo zakup besed?

Mnogi Google oglaševanje enačijo zgolj za zakupom ključnih besed. Google Ads kot od leta 2018 imenujemo oglaševalsko platformo za ustvarjanje oglaševalskih kampanj ponuja številne druge možnosti, ki v kombinaciji z zakupom ključnih besed po naših večletnih izkušnjah delujejo zelo učinkovito, saj skupaj pokrivajo celoten nakupni lijak sodobnega kupca naj bo to v B2C ali B2B segmentu. 

Poznamo oglase na Google prikaznem omrežju, to je največja oglaševalska mreža spletnih portalov in strani na svetu. Podjetja lahko s pomočjo bannerjev ali video oglasov:

  • vzbudijo začetno zanimanje
  • povečajo prepoznavnost blagovne znamke
  • pridobijo relevantne obiskovalce na stran, ki jih je možno dodatno nagovarjati

Youtube oglaševanje

Kot smo že pisali v našem članku o Spletnem oglaševanju je YouTube drugi najbolj uporabljen iskalnik in tretja najbolj obiskana spletna stran na svetu. YouTube nudi možnost plačevanja na ogledan video, kar štejemo oglede daljše od 30 s oz. celotnega ogleda videa krajšega od 30 s. Glavna dodana vrednost Youtube oglaševanja je olajšanje nakupne odločitve, kar dosežemo bistveno hitreje skozi zvok in sliko. 

Gmail uporablja preko 800.000 slovencev

Gmail kot najbolj priljubljena e-poštna storitev ponuja možnost izpostavitve v zavihku promocije in so oglasi prvenstveno namenjeni nagovarjanju ciljne publike v fazi zanimanja in primerjanja. Gmail spoznorirane promocije so relativno ugoden način promoviranja posebnih ponudb, dogodkov in drugih koristnih vsebin, ki prinašajo dodano vrednost ciljnemu občinstvu.

Remarketing ali ponovno trženje

Ste se že kdaj spraševali kako je mogoče, da od vsakih 1.000 obiskovalcev vaše strani naredi le kakšnih 4 % tisto, kar bi mi želeli? Verjetno se strinjate, da se bi izmed preostalih 96 % našel še kdo, ki ga bi s kakšno spodbudo spremenili v našega kupca? Vendar, kaj pa sploh lahko naredimo v kolikor je že zapustil našo spletno stran se sedaj sprašujete, je tako? 

Tukaj nastopi remarketing ali ponovno trženje, ki nam v sklopu Google Ads platforme nudi možnost ponovnega nagovarjanja obstoječih obiskovalcev. Ključna zadeva, ki jo moramo sedaj definirati pa je, kakšen je vzrok, da velika večina ni opravila nakupa? Prezapleten postopek nakupa? Predraga poštnina? Se stran predolgo nalaga? Kot vidite je razlogov lahko več in na podlagi temeljite analize se lahko odločimo, kakšna bo naša strategija.  

Izmed številnih možnosti, ki jih ponuja Google oglaševanje je remarketing takoj za zakupom ključnih besed drugi na lestvici najbolj prodajanih kanalov.

Sedaj veste že nekaj več o Google oglaševanju in bo pot do uspeha na spletu lažja. Za dodatna vprašanja pa nas dobite na [email protected]

Napišite komentar

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja