Oglaševanje na iskalniku Google je ena izmed osnov spletnega marketinga.

Kako uporabiti Google oglaševanje za večjo prodajo?

Na iskalniku Google je vsako sekundo opravljenih preko 40.000 iskalnih poizvedb, kar pomeni izredno velik potencial za podjetja, ki ponujajo rešitve za probleme iskalcev in želijo biti s svojo ponudbo na dosegu enega klika. Google oglaševanje je v zadnjih nekaj letih doživelo veliko preobrazbo. V nadaljevanju si lahko preberete kako lahko uporabite Google kot oglaševalski kanal za pridobivanje novih potencialnih kupcev.

Iskalni marketing na Googlu

Zakup ključnih besed na Googlu je za marsikatero podjetje najbolj prodajni spletni kanal, saj lahko oglase prikazujemo zgolj tistim, ki aktivno iščejo po ključnih besedah, ki so za nas zanimive. Naš oglas se pojavi na vrhu iskalnih rezultatov nad t.i. organskimi zadetki.  

Prednost zakupa ključnih besed na Googlu je že vnaprej izražena nakupna namera, kar je ključna razlika napram recimo Facebook oglaševanju. Skoraj da ni drugega orodja, kjer bi lahko plačevali po učinku, torej le za iskalce, ki so naš oglas videli in tudi kliknili na njega ter bili preusmerjeni na našo stran. To pomeni dotok novih relevantnih potencialnih kupcev na naše spletno mesto, kar je osnoven predpogoj za prodajo.

Oglaševanje na iskalniku Google je ena izmed osnov spletnega marketinga.

Zakup ključnih besed na Googlu je eden izmed najbolj prodajnih kanalov na spletu.

S premišljeno taktiko zakupovanja, relevantnimi oglasi in rednim sprotnim optimiziranjem kampanj lahko dosežemo, da plačujemo bistveno manj za zakup ključnih besed, kot za te iste besede plačuje konkurenca in imamo bistveno boljši izplen za vsak vložen Evro. To je pa že konkretna konkurenčna prednost. 

Ali je Google oglaševanje samo zakup besed?

Mnogi Google oglaševanje enačijo zgolj za zakupom ključnih besed. Google Ads kot od leta 2018 imenujemo oglaševalsko platformo za ustvarjanje oglaševalskih kampanj ponuja številne druge možnosti, ki v kombinaciji z zakupom ključnih besed po naših večletnih izkušnjah delujejo zelo učinkovito, saj skupaj pokrivajo celoten nakupni lijak sodobnega kupca naj bo to v B2C ali B2B segmentu. 

Poznamo oglase na Google prikaznem omrežju, to je največja oglaševalska mreža spletnih portalov in strani na svetu. Podjetja lahko s pomočjo bannerjev ali video oglasov:

Youtube oglaševanje

Kot smo že pisali v našem članku o Spletnem oglaševanju je YouTube drugi najbolj uporabljen iskalnik in tretja najbolj obiskana spletna stran na svetu. YouTube nudi možnost plačevanja na ogledan video, kar štejemo oglede daljše od 30 s oz. celotnega ogleda videa krajšega od 30 s. Glavna dodana vrednost Youtube oglaševanja je olajšanje nakupne odločitve, kar dosežemo bistveno hitreje skozi zvok in sliko. 
YouTube oglaševanje za vzbujanje zanimanja po vaših produktih in olajšanje nakupne odločitve.

Gmail uporablja preko 800.000 slovencev

Gmail kot najbolj priljubljena e-poštna storitev ponuja možnost izpostavitve v zavihku promocije in so oglasi prvenstveno namenjeni nagovarjanju ciljne publike v fazi zanimanja in primerjanja. Gmail spoznorirane promocije so relativno ugoden način promoviranja posebnih ponudb, dogodkov in drugih koristnih vsebin, ki prinašajo dodano vrednost ciljnemu občinstvu.

Remarketing ali ponovno trženje

Ste se že kdaj spraševali kako je mogoče, da od vsakih 1.000 obiskovalcev vaše strani naredi le kakšnih 4 % tisto, kar bi mi želeli? Verjetno se strinjate, da se bi izmed preostalih 96 % našel še kdo, ki ga bi s kakšno spodbudo spremenili v našega kupca? Vendar, kaj pa sploh lahko naredimo v kolikor je že zapustil našo spletno stran se sedaj sprašujete, je tako?  Tukaj nastopi remarketing ali ponovno trženje, ki nam v sklopu Google Ads platforme nudi možnost ponovnega nagovarjanja obstoječih obiskovalcev. Ključna zadeva, ki jo moramo sedaj definirati pa je, kakšen je vzrok, da velika večina ni opravila nakupa? Prezapleten postopek nakupa? Predraga poštnina? Se stran predolgo nalaga? Kot vidite je razlogov lahko več in na podlagi temeljite analize se lahko odločimo, kakšna bo naša strategija.   Izmed številnih možnosti, ki jih ponuja Google oglaševanje je remarketing takoj za zakupom ključnih besed drugi na lestvici najbolj prodajanih kanalov.

Sedaj veste že nekaj več o Google oglaševanju in bo pot do uspeha na spletu lažja. Za dodatna vprašanja pa nas dobite na [email protected]

google oglaševanje

V Growthcom izvajamo iskalni marketing na Googlu, Bingu in Amazonu.
Iskalni marketing na Googlu in drugje

Google kot oglaševalska platforma ponuja raznovrstne napredne možnosti za nagovarjanje vaše ciljne publike in zasledovanje konkretnih poslovnih ciljev s tekstovnimi, slikovnimi in video oglasi. V Growthcom obvladamo iskalni marketing in poznamo do obisti vse ostale oblike Google oglaševanja, da boste na vaše spletno mesto pridobivali kar najbolj kvalitetne (potencialne) kupce doma in v tujini.

Youtube oglaševanje za odkrivanje novih produktov in vzbujanje zanimanja.
YouTube oglaševanje

YouTube je tretja najbolj obiskana spletna stran na svetu s kar 5 milijardami ogledov dnevno. YouTube oglaševanje ponuja zelo ugodno ciljno usmerjeno promocijo vaših produktov skozi zvok in sliko, ki zagotavlja veliko večjo zapomljivost vašega sporočila kot klasični slikovni oglasi. Na voljo so različne možnosti prikazovanja oglasov glede na vaše cilje. Se že pripravljate na snemanje vašega novega zmagovalnega video oglasa?

Oglaševanje znotraj Gmaila za širok doseg.
Gmail sponzorirane promocije

Ste vedeli, da samo v Sloveniji GMail e-poštno storitev uporablja preko 800.000 Slovencev? Želite spromovirati posebno ponudbo ali novost? Vas zanima kako na cenovno ugoden način povečati prepoznavnost? Poleg širokega dosega najbolj priljubljena e-poštna storitev na svetu nudi številne oglasne formate prilagojene vašim potrebam, da si vas bodo potencialni kupci zagotovo zapomnili!

Google prikazno omrežje za promocijo slikovne in video vsebine na preko 2 mio spletnih straneh.
Promocija na Google prikaznem omrežju

Imate nov produkt po katerem še ne obstaja dovolj aktivnega zanimanja v obliki iskanj na Googlu? Želite povečati zanimanje po vaših produktih in prepoznavnost blagovne znamke? Iščete enostavne in preizkušene načine kako občutno povečati relevanten obisk na vašem spletnem mestu? Google oglaševalska mreža vključuje preko 3 mio spletnih strani, aplikacij in portalov po celem svetu za ciljno usmerjeno promocijo slikovne in video vsebine, vaši potencialni kupci pa že nestrpno čakajo na rešitve njihovih problemov!

Remarketing poveča izkupiček iz vaših obstoječih obiskovalcev na spletnem mestu.
Remarketing

Se tudi vam dogaja, da obiskovalci vašega spletnega mesta le-tega zapustijo, brez da bi naredili kakršnokoli konverzijo? Niste edini! Zagotovite si napredne možnosti ponovnega nagovarjanja potencialnih kupcev, ki že nekoliko poznajo vašo ponudbo z Growthcom naprednimi načini ciljanja vašega občinstva. Tako boste povečali izplen iz vsakega €, ki ga vlagate v oglaševanje ter spodbudili k nakupu obstoječe obiskovalce namesto, da mirno odsrfajo k kateremu drugemu ponudniku in na vas pozabijo.

Hitri kontakt

Spoznajmo se

Vas zanima kako vam lahko pomagamo pri vašem spletnem nastopu?
Kar pogumno, obrnite se na nas preko spodnjega obrazca in nam dobro opišite kaj vas zanima!