Iskalni marketing in produktne recenzije
V svetu marketinga in prodaje so igrali, igrajo in bodo igrali pomembno vlogo pristni testimoniali oziroma recenzije naših kupcev. Raziskave kažejo, da kupci, ki so videli recenzijo, zapravijo v povprečju 16 % več napram tistim, ki si recenzij produktov niso ogledali.
Učinki so seveda širši od zgolj zgoraj omenjenega podatka, zato tudi Google uvaja spremembe na področju kvalitetnih recenzij, ki bodo omogočale večji izplen iz iskalnega marketinga vse od boljše organske pozicioniranosti pa tudi do večjih učinkov iz oglaševanja vsem tistim oglaševalcem, ki bodo tem vsebinam namenjali več pozornosti.
Poglobljena mnenja ekspertov in navdušencev največ štejejo
Boljše bodo na iskalniku Google rangirali tisti oglaševalci, ki:
– nudijo recenzije s poglobljenimi analizami produktov
– so recenzije napisali strokovnjaki in navdušenci nad vašimi produkti, kateri dobro poznajo temo oziroma področje.
Naslednjič, ko boste pridobivali recenzije zadovoljnih strank o vaših produktih se torej med drugim vprašajte naslednje:
✔ Recenzije izražajo mnenje poznavalcev tega področja.
✔ Vsebina odraža tudi fizični izgled in uporabnost produkta ter primerov njegove uporabe širše kot je to razvidno že iz opisov proizvajalca. To vključuje tudi slikovni in avdio material, povezave do drugih relevantnih strani.
✔ Vključuje kvantitativne meritve o uporabnosti produkta v različnih situacijah.
✔ Nazorno razloži v čem je produkt boljši napram primerljivim konkurenčnim produktom.
✔ Vsebuje informacijo o pomembnih vidikih, ki vplivajo na nakupno odločitev in kako se produkt odnese na teh ključnih področjih. Npr. v kolikor prodajate ogrevalne toplotne črpalke in so najpomembnejši dejavniki, ki vplivajo na odločitev katero toplotno črpalko izbrati recimo prihranki pri energiji, hrup, ki ga povzroča z njenim delovanjem in njena življenjska doba, je potem ključna ocena, kakšne rezultate dosega vaša toplotna črpalka na teh področjih.
Te izboljšave na področju rangiranja produktnih recenzij so bile implementirane zaenkrat zgolj za recenzije v angleščini in se tako lahko slovenski oglaševalci nanje pravočasno pripravite. Iskalni marketing se stalno razvija in je potrebno stalno slediti novostim ter temu primerno nadgrajevati vaš spletni nastop s čimer so učinki spletnega oglaševanja toliko večji.
Torej, kaj boste že danes naredili na področju produktnih recenzij za boljšo izpostavitev na iskalnikih in večjo prodajo vaših produktov?
Več si lahko preberete na spodnji povezavihttps://bit.ly/3Da3Yyb